اجمل حب

الحب فى الله

الرئيسيةاجمل حبس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
M0D
عضو هــام
عضو هــام

ذكر عدد الرسائل : 172
الوظيفه : welder

مُساهمةموضوع: الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك   الجمعة أغسطس 28, 2009 10:13 am

السلام عليكم

يا جماعه لما دخلت ودورت علي اي حاجه عن محمد فؤاد علي النت لقيت كذا جروب لمحمد فؤاد لكن اغلبيتهم تعبانين الجروب الواحد فيهم ميعديش ال500 عضو وياريته فيه حاجه
عشان كده انا بقترح اننا نعمل جروب رسمي لمحمد فؤاد علي الفيس بوك ويبقي افضل دعايا لمحمد فؤاد علي النت عشان الالبوم الجديد وزي الموقع هنا معدد الاعضاء فيه معدي العشرين الف نبقي كلنا وبايد واحده كمان علي الجروب ده واكيد كل واحد فينا ليه اصحاب مش هنا علي الموقع ويمكن كمان مش مهتمين اوي بفؤاد عاوزين نعرف الناس دي بقيمه فؤاد ونبدا في دعايا قويه لفؤاد علي الجروب تخيلو لما كل عضو هنا يكون ليه صديق واحد علي الفيس بوك مش يعرف كتير عن فؤاد العشرين الف اللي هنا حيضعافو وغيرهم وغيرهم وحتبقي دعايا غير طبيعيه لفؤاد والالبوم وانتو اكيد عارفين شعبيه الفيس بوك
انا كان ممكن اعمل جروب وابدا اعلن عنه لكن عشان العمليه متبقاش متلغبطه ياريت اداره الموقع هنا نعيم او رامي او زايد يبدا يجهز الجروب ده وانا معاه لو في اني هيلب واكيد كل واحد هنا معاه عشان اكيد لما تيجي من الاداره احسن متيجي مني ياريت يا جماعه نبدا ننفذ الفكره دي بسرعه ويبقي جروب رسمي ويارب اصحي في يوم الصبح القي الاعضاء معدين المليون والاتنين

ده الجروب اللي عمله رومانسي علي الفيس بوك عاوز الناس وبعد اذن المشرفين يدخلو يقولو رايهم لو يبقي ده الجروب الرسمي لفؤاد علي الفيس بوك
http://www.facebook.com/group.php?gid=61136093336
ونشوف مين اللي حيبقي ادمن فيه ومتابعه باستمرار طبعا مع رومانسي
ولو في راي تاني ياريت تتفضلو تقولو

روزى
Admin
Admin

انثى عدد الرسائل : 4596
الوظيفه : تليمذه ف مدرسه الحياه
المزاج : تمام الحمدلله

مُساهمةموضوع: رد: الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك   الجمعة سبتمبر 04, 2009 9:12 pm

موضوع حلو طبعا ياقمر
بس المشكله انى مش بدخل الفيس بوك خالص

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بوسى اوسى
المشرفين
المشرفين

انثى عدد الرسائل : 2027
المزاج : to2 to2

مُساهمةموضوع: رد: الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك   الجمعة أكتوبر 02, 2009 5:02 pm

وانا كامن زيك يا روزى

بس تسلم يا موووود على مجهودك

ياقـلبى مـشـ غلـطانهـ عشـان بستنـى
الحبـ اللـى يـاخدنـى الجنـهـ
ويخـينـى احـبـ سنـينـى..منـ حقـى
اعمـل كـل اللى يريحـنى
انـا محتـاجـهـ اللى يفـرحـنى
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shekoo.yoo7.com

الجروب الرسمى لمحبين محمد فؤاد على الفيس بوك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1